Klachtenregeling
Heeft u een klacht:
Sinds 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht. Deze wet verzekert een snelle, toegankelijke en zorgvuldige behandeling van klachten en geschillen.
Ik streef ernaar u een goede kwaliteit van zorg aan te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden over bent of denkt dat de zorgverlening verbeterd kan worden. Neem dan gelijk contact op met mij, zodat ik van uw ervaringen kan leren en de kwaliteit van de zorg kan verbeteren. Mijn doel is om samen met u naar een oplossing te zoeken.
Mocht het toch voorkomen dat het ons niet lukt om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u uw vraag of klacht neerleggen bij de KLACHTENREGELING, Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) van SoloPartners. Waar ik aangesloten ben. Dit is een onafhankelijk, landelijk informatiepunt waar u deskundig advies en informatie kunt krijgen bij klachten over zorgverleners.
Voor meer informatie over het klachtenreglement klik de onderstaande button.

De klachtencommissie van SoloPartners helpt u met informatie en advies om uw klacht op te lossen.
Indien nodig kunnen zij bemiddelen tussen u en mij om alsnog samen tot een passende oplossing te komen.
U kunt SoloPartners bereiken op telefoonnummer
085–2010140, van maandag tot en met donderdag tussen 10:00 en 16:30 uur en vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur.
U kunt SoloPartners ook per e-mail bereiken via info@solopartners.nl.